zondag 30 juli 2017

Finding Voices Radio het doek is gevallen. Per 1 Augustus

Na 9 jaar Radio en bijna 7 jaar Finding Voices Radio heb ik besloten het doek voor de radio te laten vallen.
Ik denk dat de tijd er niet meer naar is om 2 uur  aaneengesloten bij je beeldscherm te vertoeven om naar interessante onderwerpen te luisteren.

Daarbij komt dat er op alle manieren moeite is gedaan om het station uit de lucht te halen en daar wordt je uiteindelijk wel erg moe van.
Ook wordt het voor mijzelf steeds moeilijker om de touwtjes mentaal en financieel aan elkaar te knopen.

Per 1 augustus is het zover dan gaat de stekker er uit.


Ik heb dit in overleg besloten met de medewerkers van Finding Voices waarvoor gelukkig wel begrip was..

Maar niet getreurd Finding Voices gaat wel door met de website en op een Youtube kanaal met video interviews
en programma's ook eventuele andere medewerkers zijn welkom maar wel op een zelfstandige structurele wijze.

Finding Voices TV

De opnames die bij Sundancer gemaakt zijn vind je Onder de volgende link

Finding Voices In Conclaaf

Ook zoals het er nu naaar uitziet zullen we voorlopig ook nog uitzendingen verzorgen vanuit het Centrum Sundancer te Zwijndrecht.

Ik dank hierbij alle medewerkers uit het verleden tot op heden,


Ik persoonlijk wil ook alle trouwe luisteraars die naar Finding Voices Radio geluisterd hebben hartelijk bedanken voor de support en eventuele donaties.

Jeroen Ghuijs


Geen opmerkingen :

Een reactie posten