woensdag 12 juli 2017

Dit is aan de hand met de wereld

Het volgende artikel kwam ik tegen op de website van Sophia Vassiliou
en verdient de volle aandacht.

Zoals je weet, zijn er veel problemen op onze planeet. Het worden er dagelijks bovendien meer en ze worden steeds moeilijker oplosbaar. Onrecht, economische ongelijkheid en malaise, honger, prostitutie, eenzaamheid, een explosie aan onbekende en ongeneeslijke ziektes, oorlogen … Iedereen breekt zich het hoofd om uit te vissen wat er is, maar daarvoor is echt een boel nodig. En niet alleen dat: waarom ben ík degene die het weet en al die anderen niet? Dat ga ik je allemaal vertellen en ook hoe we de problemen wél weer gaan oplossen, hoe moeilijk het ook mag lijken.
Het verhaal
Wat er fout gegaan is, dat is dat ik zwaar verkracht ben als pasgeboren baby. Nu gebeurt dat wel vaker, maar bij mij is er iets heel ergs gebeurd. Er zijn nog sporen van en het is onbegrijpelijk dat niemand dat ooit gezien heeft. Alleen de Kinderbescherming heeft mijn adoptieouders gewaarschuwd dat het leek alsof ik wel veel narigheid had meegemaakt. Dat wat mij en de hele wereld noodlottig is geworden, is dat tijdens die verkrachting mijn systeem opengegaan is. Zo konden egoïstische mensen alles zo uit me wegpakken. Talenten, stukken gezondheid, positieve karaktertrekken, alles. En er zijn 6 miljard mensen, die zó weinig gevoel voor een ander hebben en zó weinig verantwoordelijkheid voor hun eigen gedrag, dat zij dit gedaan hebben. 
Niet iedereen kon direct bij me komen, gelukkig, maar er zijn 562 mensen geweest, die direct van alles uit me weggekaapt hebben. Heel erg materialistische en egocentrische, gemene mensen zijn dat, ook al lijken ze misschien niet gelijk zo.Daardoor was mijn leven kapot, maar die mensen pakten ook mijn wilskracht. Daarmee gingen ze van alles zitten afdwingen. Misschien begrijp je nu al wel een beetje waarom juist ík dit moet oplossen. Bij mij zit immers de wortel van het probleem. Ik heb geen ego en hoef geen aandacht voor mezelf. Het probleem zit gewoon dusdanig in elkaar dat dit verhaal de wereld in moet. En hoognodig ook!

Aanspreken en gewoon terugvragen?

Nu vraag je je natuurlijk af waarom ik die mensen niet gewoon aanspreek op hun gedrag en mijn spullen niet terugeis? Wel … met mijn wilskracht konden ze mij met één veeg zo vermoorden of wel minimaal heel erg ziek maken. Of me mijn kinderen afpakken bijvoorbeeld. Míjn wilskracht doet helemaal niets meer en dit zijn ontzettend onzekere mensen. Ik schreef deze dagen drie artikelen op het bloggedeelte van mijn website over narcisme. Als je getraumatiseerd raakt in het leven, stompt je gevoel af en word je keihard. Bovendien zijn zulke mensen zich niet meer bewust van wat ze doen: ze kunnen niet meer in de spiegel kijken en zichzelf corrigeren. Staan niet open voor kritiek en vallen je aan, zodra je één woord tegen ze durft te zeggen. Bovendien doen ze dat dus in het geniep met die mentale kracht, waardoor je geen bewijs hebt dat die persoon je heeft aangevallen. En dan krijg JIJ de schuld. Daarom vraag ik mijn spullen niet terug.
Deze mensen moesten en zouden per se alles HEBBEN, hamsteren, graaien, grijpen. En houden ook vooral. Alles wat ze pakten met die krachten of zo naar zich toetrokken door middel van meditatie (!), gebed en dat soort methodes, dat zetten ze gelijk op slot. Dan kon ik het niet meer terugkrijgen. De enige oplossing was om handmatig al mijn stukken terug te halen en dat was 8 jaar levensgevaarlijk werk. Ik ben gemangeld, doodziek gemaakt doordat mensen merkten dat ik wat bij ze wegpakte (ja verdorie: mijn eigen bezit, waar ze af dienden te blijven!) en me gingen terugpakken. Soms met een hele groep. Ik werd aangeklaagd, kreeg de haat van de hele wereld op me af, kon geen advocaat krijgen of bij de politie aangifte doen, want niemand nam me serieus of stond aan mijn kant. En dat is nu nog steeds zo!!!

Nog veel meer slachtoffers

Alsof dat niet erg zat was, konden deze 6 miljard mensen via mij ook andere mensen leegtappen en hun leven lamleggen. Om iets te kunnen pakken uit mij en het zich toe te eigenen, moesten ze uiteraard hun eigen systeem óók openstellen. Normaliter ben je – denhemelzijdank – beveiligd tegen indringers, maar deze mensen wilden zélf van alles hebben, wat aan mij of een ander toebehoorde. Ze zetten hun systeem dus open en toen konden anderen ook bij hén komen om hun gestolen waren weer af te pakken of ervan te gaan zitten tappen. Als je hoort over mensen die aan je tappen, zuigen en dat soort dingen meer, dan snap je nu wat ik bedoel. Normaliter kan iemand zich niet zo in je vastzuigen!
Bij goede mensen konden ze niets stelen (die hadden hun systeem beveiligd!), maar die konden ze wel lamleggen. Dan gaf je pijnappelklier geen opdracht meer aan andere delen van je lichaam om bepaalde voedingsstoffen aan te maken of te vervoeren. Bepaalde talenten werkten dan niet meer en je werd er ook ziek van. Denk maar eens wat je doet met een chronisch ijzergebrek of een vitamine A-gebrek, dat je niet meer kunt aanvullen: het mineraal wordt immers constant wéér weggetapt! De wetenschap is nog niet zover dat ze weten hoe mineralen in elkaar zitten. Als je bijvoorbeeld vitamine C uit een potje slikt, dan doet dat helemaal NIETS! Er horen namelijk nog 4 substoffen bij, onder andere bioflavonoïden. Als je niet het volledige mineráál C inneemt, dan helpt het allemaal niets en word je zieker in plaats van beter. Je moet het maar allemaal weten! Maar gelukkig is de kennis beschikbaar: ik heb die en kan je ermee helpen.

Ja: er zijn een duivel en een God

Bij dit alles komt nog dat er daar in die bovenwereld een madam zit, die we wel kennen onder verschillende namen: de duivel, Satan, Lilith, Eva (van Adam) … haar echte naam is Delilael en ja, ze bestaat echt. Zij saboteert van bovenaf de hele wereld en toen de mensen zichzelf voor haar openden, kon zij iedereen en alles ontzettend ziek, ellendig en in de war maken. Zij heeft mijn talenten en andere spullen overal en ergens diep verstopt en enorm op slot gezet. Pas als ik een of ander stuk van mezelf terug heb, kunnen andere mensen beginnen genezing te vinden van ziektes en andere klachten. Ikzelf genees nog lang niet, want er zijn nog altijd een aantal stukken van mij niet terecht.
Gelukkig zijn er ook een Vader en Moeder God. Brahman en Saraswati heten ze en ja: het zijn engelen. Een soort mensen dus. Dit zijn feiten en dit is absoluut NIET mijn zienswijze!!! Er zijn GEEN engelen in de bovenwereld, want die leven gewoon als mensen hier op aarde en buitenaardsen zijn er ook niet. Ik weet dat je dat niet leuk vindt, maar je mag de waarheid gewoon weten en dit is ‘um! Het leven is niet ingewikkeld, maar hartstikke simpel en mooi. Zolang je niet je kostje van anderen gaat zitten bijeenstelen, want je ziet dat er nu heel veel bijna onomkeerbaar leed in de wereld is gekomen. Dat komt daardoor.
Dat zal ik je min of meer bewijzen. Kijk maar eens 51 jaar terug hoe de wereld was: geen kanker, geen duizenden infectieziekten, veroorzaakt door virussen en bacteriën, geen auto-immuunziektes, veel minder honger, prostitutie, leed en hebberigheid van de mensen toen, die over lijken ging. Ja, dat klopt: iemand die zich van deze vuile krachten bedient, die heeft geen gevoel en geen bewustzijn ook. Geen geweten! Zó is het mogelijk geworden dat rijke mensen steeds rijker worden, armen steeds armer en ach, dat iedereen gewoon doodongelukkig zit te wezen. Lees de Donald Duck maar eens en zie dan hoe de Zware Jongens (voor niet-kenners: een stel gemene én domme criminelen in Duckstad) leven: met z’n vieren in een caravan, want geld dat je steelt, is zo op. Dáárom hebben rijken nooit genoeg! Leo Messi, de beroemdste en rijkste voetballer, heeft zelfs de belastingdienst voor miljoenen getild!

Waarom niet iedereen rijk en beroemd is

Waarom is dan niet iedereen rijk en beroemd, als je zo gemakkelijk alles bij elkaar kon stelen? Nou, omdat niet iedereen weet hoe het moet en ook omdat niet iedereen geld of glamour wil. De meeste mensen zijn absurd kleinburgerlijk!!! Wil je weten wat de mensen willen? Dan kun je nog even hard lachen in dit verder toch heel serieuze stuk. Nou, komt ie:
Mooie voeten (!!!), slank zijn en blijven, mooi zijn, macht hebben over mensen (manipuleren, dwingen), een vent hebben die lief is én voor altijd blijft, een lieve vrouw hebben die bovendien onderdanig is, aandacht krijgen, het gehakt rul krijgen als je macaronisaus maakt, überhaupt kunnen koken, het huishouden snel en efficiënt doen, geen spinnen en vliegen in de buurt, een goeie ouder zijn (dan worden ze zo’n zeikerig tiep), goed zijn op het werk, de baan krijgen die jij op het oog hebt en daar voor altijd vastgelijmd zitten met prachtige secundaire voorwaarden enzo (daarom zitten er dus bijna geen normale mensen bij de overheid!) …
Gezond zijn terwijl je junkfood vreet en als een ketter rookt, een klas pubers stil krijgen, je huis stevig houden, je tuin op orde houden zonder dat je onkruid hoeft te trekken, je huis altijd schoon houden en je kleren ook, kunnen schilderen, tekenen, beeldhouwen en daarmee tonnenvol aandacht grijpen (IK, IK ben kunstenaer!), véél volgers op Facebook, Twitter en LinkedIn die ook nog reageren, dat mensen altijd lief voor je zijn hoe lelijk je zelf ook bent, dat artsen jou heel veel aandacht geven en altijd een ziekte bij je vinden ook al ben je schoolziek, dat jij kunt studeren en het ook volhoudt allemaal … alles van dieren en planten weten, medium zijn en oh ja:channelen met een engel of nog beter met God zelf (tja die twee hebben zeker niks beters te doen) …
En de rest schuiven ze af op een ander en dan kan die het dus NIET meer: het gehakt rul krijgen, bijvoorbeeld. Echt waar ik zweer het je: ik had vorige week voor de eerste keer in mijn léven rul gehakt! Altijd moet ik er een halfuur lang op lopen te hakken voordat het zacht wordt, terwijl anderen het in een paar seconden zacht hebben. Een ander heeft dan van die lompe brede poten (ken je het?), is altijd en eeuwig dik, heeft allerlei ziektes zonder oorzaak en die ook niet gediagnosticeerd worden, heeft een totaal niet-werkende intuïtie, heeft geen baan, geen geld, geen familie, geen partner, geen kinderen of gezeik met het gezin, nooit vakantie, geen volgers op sociale media, krijgt altijd en overal tegenwerking, boze gezichten en kritiek … Zo is míjn leven nu al 51 jaar en dat moet eens afgelopen zijn! Je mag mijn leven niet afpakken: je moet op eigen krachten leven. Ik heb ook bestaansrecht en het recht op geluk!

Kwaad op wereldniveau

Dit is allemaal best storend, niet? Maar het is nog niet de helft! Want wát dacht je van al die zeikerige types, die zogenaamd zo ehm … wijs zijn, zo slim, zo paragnostisch en zo aanbeden door volgers en die wel even het weer voor je regelen? Als het stormt, éven tante Til bellen: die legt ‘um wel effies plat. Nou, die stuurt de storm dus gewoon weg he? Want een storm stil leggen, dat kan ik bijvoorbeeld en dat gaat door naar de bovenwereld te gaan en de bron van die storm op te zoeken. Die zuig je leeg en dan stopt het na een minuut of 10 wel ongeveer. Maar dat kan dus niet iedereen.
Die storm die ze wegsturen, kan wel helemaal naar het Caribbisch gebied gaan, waar hij weer zo’n afschuwelijke tornado vormt, tezamen met nog meer van die door de wijzen onzer planeet weggekeilde stormen en onweersbuien. Duizenden mensen dood en gewond, miljarden dollars schade en hup! mag de overheid weer betalen. Goh, ráár toch dat alles steeds duurder wordt en je steeds meer belasting moet betalen? Dat is vást een complot! Ja, denk je dat nog steeds?
Of deze: zo’n tante Truus (het zijn ook altijd vrouwen he) gaat wel éven de verkiezingen beïnvloeden. Zíj vindt de PVV helemaal het einde en dus gaat ze die even een mooie voorsprong geven. Hup met die wilskracht afdwingen dat iedereen dat ook vindt en ja hoor: de PVV heeft een boel stemmen. Hé, alleen is ie nog niet de eerste partij. Hoe kan dat? Eh nou, misschien omdat tante Moniek óók even de handen uit de mouwen heeft getoverd en heeft besloten dat het CDA weer eens moet regeren. Zó is deze verkiezingsuitslag van afgelopen maart er gekomen, want één van die tantes had háár mening even zo erg vastgezet en over de hele wereld verbreid, dat nergens meer een progressieve regering kan komen. Totdat wij hebben uitgevist wat ze in godesnaam heeft uitgevroten en het ongedaan maken.

Samengevat

Ja, samengevat is het dus zo dat ik als eerste mijn accessoires MOET terugkrijgen. Je weet dat het er slecht voorstaat met de wereld. De verhalen over opwarming van de aarde zijn wel degelijk waar. We hebben alleen een God, die die opwarming wat kan opvangen en die twee lieve schatten daarboven werken keihard voor ons om het leven te bewaren. Als ik mijn spullen niet terugkrijg, dan is het leven gewoon over. Die duivelse vrouw Delilael wilde mijn man hebben. Dat was al duizenden jaren zo en nou ja, hut mens is gewoon gestoord, laten we het daar maar op houden. Ze heeft hem half gekregen en is hem ook weer snel kwijtgeraakt. DAT is de enige reden waarom we nu korte metten met haar kunnen maken! Zonder dat was het leven niet meer te redden geweest en dat meen ik heel serieus.
Als ik mijn spullen allemaal terug heb, kunnen anderen die van hen ook terugkrijgen. En daarom kun je iets doen: laat ALLES nu los wat niet bij je hoort. Ook goede mensen hebben vaak spullen bij zich, die niet van hen zijn. Omdat dat gekke mens in de bovenwereld alles overal heen transporteert enzo. Dus je bent niet zomaar ‘slecht’, als je vreemd spul bij je draagt! Als wij het leven redden, gaat zij dood. Zo simpel is het en dat weet ze. Maar het moet wél gebeuren dat het leven gered wordt. Het is echt niet zo dat het leven maar kapot gaat en daarna weer even tralala opnieuw begint! Er is niet alleen een boom gesnoeid, maar letterlijk ALLES is kapot. Als we geen God en Godin hadden, dan was tussen 2010 en 2012 de kerncentrale van Fukushima ontploft en dan waren alle kerncentrales de lucht ingegaan. We zijn ternauwernood ontsnapt, maar het leven is nog steeds niet veilig.
Je kunt nog wat doen: als je gaat mediteren, niet gaan zoeken naar oplossingen voor je problemen, maar gewoon tot rust komen. Stress zorgt dat je niet meer weet wat je moet doen en in paniek raakt! Kom alsjeblieft tot rust en ik heb nog een oefening voor je om helemaal te ontspannen. Die staat hier. Via deze oefening kun je ook alles loslaten wat niet bij je hoort. Daar heb je last van hoor! Het zijn allemaal knopen en spinnewebben van gestolen spullen en daar wordt niemand beter van. Je wordt er ook ziek van en ellendig. Niet bang zijn: gewoon doen. ALLES en niets zelf houden, want het is geen grapje ofzo. Ik ga er niet om bedelen: het is gewoon van mij en van anderen en dat geef je terug.
Ik hoop echt dat je net als ik heel bezorgd bent om de wereld en dat je alles wilt doen wat je kunt om die te helpen. Dit is wat je nu écht kunt doen in eerste instantie. Als de basis niet goed is, dus als niet iedereen gewoon zichzelf is, dan kun je alles proberen wat je wilt, maar dan kun je de wereld niet redden. Alles zit zó op slot dat de hele situatie op aarde alléén kan verslechteren, maar nooit verbeteren. Dat kan pas als jullie eindelijk een keer alles hebben losgelaten en dat wordt nu tijd!!
Ik heb muziek voor je! De visie van 2CELLOS op Despacito. Heel.erg.leuk:

Geen opmerkingen :

Een reactie posten