woensdag 23 november 2016

24 Nov 21:00 uur From the Unseen Worlds met Rob Derksen - De Overwinning

Presentatie : Jeroen Ghuijs
Gast        : Rob Derksen
Onderwerp   : De Overwinning (tweede boek)

 

Deze keer ga ik in gesprek met Rob Derksen over zijn nieuwe inmiddels tweede boek "de Overwinning" dat in Januari 2017 verschijnt .

Met heel veel plezier heb ik dit 2de boek geschreven. Ik hoop er veel mensen mee te bereiken die hun disbalansen willen overwinnen en weer willen gaan leven vanuit en met hun hart en met de bezieling die in hen zit. Het is mij ook gelukt om weer in mijn autonome kracht te komen en vele disbalansen te overwinnen. Zowel psychische disbalansen, als emotionele, mentale en ‘spirituele’ disbalansen. Ook mijn diverse verslavingen en een aantal ‘gedragsproblemen’ heb ik door de zoektocht naar en de heling van mijzelf grotendeels weten te overwinnen. Met de handvatten in dit boek hoop ik velen dezelfde overwinning te laten beleven.
Vanaf januari 2017 zal dit boek te verkrijgen zijn via de (internet)boekhandels, de lezingen en de workshops.


De Overwinning is een boek geworden waarmee ik veel mensen hoop te bereiken die in hun oorspronkelijke kracht willen komen, maar die door angsten of opgehoopte emoties dat op dit moment nog niet zijn. Dit boek heb ik ook geschreven voor mensen die te kampen hebben met psychische klachten, gedragsproblemen of verslavingen. Het boek is bestemd voor mensen die om wat voor reden dan ook niet (meer) volledig leven vanuit hun oorspronkelijke kracht, passie en vermogens, maar daar wel naartoe willen werken.
Wij leven in een tijd waarin de reguliere, medische zorg in mijn ogen een veel te grote impact heeft op het welzijn van de mens. Met alle respect voor deze reguliere zorg, maar ik vind hem te kortzichtig en het laat veel te weinig ruimte voor een andere visie en aanpak. In dit boek verwoord ik mijn eigen pad van ontwikkeling en overwinning. In het eerste deel geef ik je mijn visie op het ontstaan, het voorkomen en het helen van klachten en disbalansen.

Het tweede deel is het ‘werkdeel. Ik geef je daarin de handvatten die ik op mijzelf heb toegepast en die mij uiteindelijk een stuk dichter bij mijn oorspronkelijke kracht hebben gebracht. Ik ga er vanuit dat iedereen die ballast uit het verleden gaat verwerken, krachtiger zal worden en ook meer zichzelf. Ook denk ik dat 80% van de psychische klachten voor minstens 80% geheeld kunnen worden. In mijn ogen kunnen veel meer mensen in hun oorspronkelijke kracht komen, hun klachten overwinnen en zonder medicatie door het leven gaan dan nu het geval is. Dat vraagt om een verandering van bewustwording en visie, maar ik geloof dat de tijd daar rijp voor is.
Natuurlijk realiseer ik mij dat het werken aan jezelf niet altijd even makkelijk is en ook niet altijd mogelijk om dat zonder hulp van externen te kunnen doen. Durf naast dit boek je open te stellen voor therapeuten, coaches en trainers die je kunnen ondersteunen op jouw pad van heling.


Dus luister a.s donderdag om 21:00 uur op Finding Voices Radio.


http://www.findingvoicesradio.com/



http://tinyurl.com/tunein-finding-voices
http://www.united-lightworkers.be/
http://www.goldenawareness.net/
http://finding-voices.blogspot.nl/

Er is ook een live chat ter ondersteuning van de programma's voor interactief contact met de programmamakers.

Chatbox meld je eenmalig aan ivm jouw en onze privacy





Geen opmerkingen :

Een reactie posten