zaterdag 24 september 2016

ORGAANDONATIE .. WAT KIES JIJ?


Orgaandonatie? Wat kies jij? Ik kies voor NEE!

IK, Rineke van den Berg, claim dat alle organen in mijn lichaam van mij zijn, ik ben de rechtmatige eigenaar en niet de regering door de aanname van het orgaandonor wetsvoorstel! Ik stel mij boven deze wet als vrij mens. Daarom kies ik voor NEE. 

Ik heb mijn lichaam al vanaf de moederschoot beloofd om haar goed te verzorgen als een liefdevolle moeder, beheerder en coördinator voor mijn heilige tempel en alles wat zich daarin bevindt. Ik zie mijn lichaam als een fantastisch groots wonder en ben er zeker van dat mijn innerlijke “geneesvrouwe” te allen tijde aan het werk is om mij in een volkomen perfecte staat van zijn te laten verkeren. Ook zie ik ziekte als een proces om echt beter te worden.
Daarom wil ik ook geen organen of bloed van een ander mens en daardoor levenslang veroordeeld te zijn om te leven met de informatie en gedachten van een ander levend wezen.

Ik draag altijd verantwoordelijkheid voor mijn lichaam en de keuzes die ik maak, want ik ben een vrij mens met vrije keuzes. Ik weet dat alle keuzes een gevolg hebben, maar weet ook dat ik telkens weer kan kiezen. En dat voelt vrij!
Ik ben er van overtuigd dat ik meer ben dan alleen een lichaam. Mijn hele wezen/ ziel is verweven met mijn fysieke lichaam. Elke cel, elk stukje weefsel, zelfs het DNA en de “leegtes” daartussen luistert naar mijn naam. Ik luister en voel de communicatie, de fluistering van mijn fysieke en geestelijke lichaam. Als ik stil ben voel ik haar taal, haar emoties, haar disbalans, maar ook haar kracht en haar vermogen om te herstellen.
Ik ben een dankbaar en compleet mens!

Wat is jouw waarheid? Wat kies jij? 
De waarheid ligt niet in het midden, maar bevindt zich in jou.
Ik wens je een fantastische innerlijke reis naar jouw keuze toe!
Met Stralende groet
Rineke van den Berg
P.S. Onderstaand filmpje duurt bijna 14 minuten en kan je kijk op orgaandonatie veranderen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten