vrijdag 13 mei 2016


Presentatie : Jeroen Ghuijs
Gast : Shyam (Jari Fontijn) LINK
Onderwerp : Healing en Bewustwording
Aanvang 21:00 uur 
Mijn naam is Jari Franciscus Wilhelmina Fontijn, vernoemd naar een heilige en een koningin, een man en een vrouw, dat vind ik tot op de dag van vandaag hilarisch en passend haha. Ik ben op dit moment 22 jaar. In mijn jeugd heb ik mijn gevoeligheid eigenlijk altijd gezien als een last, niet iets wat ik ooit kwijt zou willen, desondanks maakte het mijn leven niet bepaald gemakkelijk. Nu na een aantal jaren hier op aarde heb ik het om kunnen zetten in mijn grootste kracht.
In mijn beleving is alles wat ik op mijn pad heb gekregen een “blessing in disguise”, een feest voor mijn ziel. Niet altijd even makkelijk in het moment dat moet ik je nageven, maar dat is slechts in het begin. Ook al die levenslessen worden namelijk uiteindelijk heel simpel, grappig en zelfs heel liefdevol tijdens het meemaken ervan in plaats van pas achteraf..

Focus
Het grootste gedeelte van mijn pad in bewustwording heb ik alleen belopen. Dit werd mede mogelijk gemaakt door mijn jonge leeftijd en een daarbij behorend tekort aan geld (geen externe opleiding voor mij dus), maar ook doordat ik nog niet de kennis, het netwerk of de mensen om mij heen had met wie ik hierover kon sparren. Deze samenloop van omstandigheden heeft ervoor gezorgd dat ik vanaf mijn 12de een intensieve zelfscholing ben gestart op het gebied van bewustwording en energiewerk. Nu zie ik daar zelf ook een enorme kracht in, ik heb namelijk geen trucjes en kunstjes van anderen aangeleerd. Alles wat ik doe heb ik zelf ontwikkeld met behulp van inspiratie uit online teksten, uitdagende gesprekken en heel veel ervaring in en met mijn directe omgeving. Door de kracht van dit proces te hebben ervaren en te voelen hoe ik nu in het leven sta, weet ik dat dit is wat ik anderen mee wil geven.

Schuif gezellig aan en kom bij de chat!
 Dus luister vanavond woensdag om 21:00 uur op Finding Voices Radio.
http://tinyurl.com/tunein-finding-voices
http://www.united-lightworkers.be/
http://www.goldenawareness.net/
http://finding-voices.blogspot.nl/

Er is ook een live chat ter ondersteuning van de programma's voor interactief contact met de programmamakers.

Chatbox meld je eenmalig aan ivm jouw en onze privacy

Geen opmerkingen :

Een reactie posten