dinsdag 12 april 2016

In Conclaaf Live bij Sundancer Rineke Interviewt Jeroen

Gepubliceerd op 12 apr. 2016

Deze keer een "In Conclaaf" in heel andere vorm
Jeroen wordt een keer geïnterviewd door Rineke van den Berg, wie is Jeroen, Wat is Jeroen Waar staat hij voor? Je kunt alles aan mij vragen.
Iets schrijven over jezelf is niet altijd even handig omdat wat ik te zeggen of te delen heb gevoelsmatig niet van mij is, het is ook niet belangrijk of het van mij komt.
Op het moment dat jij hetzelfde voelt of denkt als ik bewijst dat het niet van mij alleen is, ik denk dat dit het is dat ik wil delen met anderen niet mezelf maar het idee.
Blogs die ik schrijf gaan over een andere kijk op de wereld, spiritualiteit en meer spraakmakende zaken in het leven.
Aan de hand van een thema probeer ik mijn kijk op bepaalde zaken voor te leggen die over het algemeen niet overeen komen met de kijk van anderen.
Op deze wijze probeer ik dus ook zaken aan de orde te brengen die misschien niet echt algemeen bespreekbaar zijn maar die je gedachtenpatroon behoorlijk op zijn kop kunnen zetten.
Wil je er bij zijn, dit is jullie kans om mij eens het hemd van het lijf te vragen.
Ik interview nu al zo'n 9 jaar anderen en misschien is het aardig om mij eens persoonlijk te leren kennen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten